Oracle TBE Recruiting Cloud Service

TalantManagementOverview-v2Oracle TBE Recruiting Cloud Service

 

Oracle TBE Recruiting Cloud Service хмарний продукт дозволяє оптимізувати процес пошуку і підбору персоналу, щоб підвищити якість нових співробітників і зменшити витрати які пов'язані з вербуванням, працевлаштуванням, веденням документації тощо.

 

 


 

 

Інструмент для створення системи яка дозволить швидко і якісно закривати вакансії, виділити свою компанію на тлі конкурентів, зробивши з компанії місце де люди хочуть і прагнуть працювати.

Дозволяє використовувати відкриті вакансії для залучення нових кандидатів, збору інформації про кандидатів що б була можливість використовувати її при закритті інших вакансій.

 

 

Ключові особливості:

• Можливість управління і прийому заявок.

• Пошук кандидатів з багатьох джерел: сайти, портали, дошки оголошень.

• Можливість управління кандидатами.

• Кастомізація робочого процесу.

• Автоматизований попередній скринінг кандидатів їх відсіювання і ранжування.

 

 

Основні переваги:

• Скорочення часу закриття вакансії і поліпшення якості нових співробітників.

• Скорочення кількості необхідних ІТ-ресурсів необхідних для розгортання та підтримки рішення.

• Легка масштабованість.

 

За допомогою Taleo Recruitment можливо:

• Побудувати гарну основу для набору кандидатів з використанням сучасних можливостей, джерел у вигляді соціальних мереж, дошок оголошень і т.д. При правильному використанні можливостей системи, вакансії закриваються кращими кадрами за набагато менший час.

 • Поліпшити зворотний зв'язок між співробітниками і кандидатами, що скорочує адаптаційний період і передачу досвіду від колег.

• Побудувати план на майбутнє шляхом виявлення кращих виконавців і майбутніх лідерів.


Для управління вакансіями та кандидатами Taleo має широкі можливості та компоненти:

Інтернет-сайти кар'єри. Повністю брендований кар'єрний сайт, який відповідає корпоративному стилю. Створення декількох фірмових кар'єрних сайтів, щоб повністю забезпечити і закрити різні потреби бізнесу.

Smart Sourcing. Розширення пошуку до соціальних мереж і сотні платних і безкоштовних дошок оголошень про роботу. Отримання максимальної віддачі від потраченого бюджету за рахунок автоматизації процесу розміщення і пошуку найбільш кваліфікованих кандидатів.

Соціальні мережі та ЗМІ. Використання LinkedIn, Facebook і RSS-каналів для розширення стратегії пошуку і постройнее відносин з потенційними кандидатами. 

• Керування кандидатами. Миттєвий перегляд всієї інформації про кандидата з бази даних, імпорту контактів з Microsoft Outlook і Excel, а так само з резюме кандидата. Використання універсальних шаблонів електронної пошти для посторенная відносин з кандидатами.

• Налаштування робочого процесу. Налаштування конкретних робочих процесів кандидатів по набору персоналу для різних вакансій і позицій. Система дозволяє створити стільки робочих процесів, скільки потрібно для вашої організації і призначити їх для певних позицій.

Автоматизований попередній скринінг і ранжування кандидатів. Система дозволяє провести перевірку, prescreen заявників, а також оцінити кандидатів і привласнити значення рангу на основі їх відповідей на питання. Дозволяє використовуючи вибивані питання переконатися, що найбільш кваліфіковані кандидати піднімаються до верхньої частини списку кандидатів.

Microsoft Outlook и Internet Explorer интеграции.

Импорт кандидатов непосредственно из электронной почты в Taleo Recruitment

Интеграция Web API. С помощью Web API позволяет интегрировать Taleo Recruitment с другими приложениями или создавать совершенно новые решения.

 

Доступ и анализ данных

Oracle Taleo Recruitment  включает в себя набор стандартных отчетов, пользовательских метрик и инструментальные панели. Позволяет использовать эти отчеты для измерения целей, эффективности без написания отчетов. Можно запланировать отчеты для автоматической генерации, чтобы никогда не находиться в состоянии ожидания информации. Функции безопасности  позволяют использовать роли и структуру отчетности, для того что бы ограничить доступ к той или иной информации.

 

Преимущества для растущих компаний

Есть много причин для выбора Oracle TBE. Прежде всего, он предназначен для нетехнических пользователей, так что не придется полагаться на ИТ департамент для развертывания или поддержки решения, так же как и нет необходимости выделять или покупать сервера и вычислительные мощности, так как продукт полностью облачный. Кроме того, бизнес-процессы, рабочие процессы, формы, списки и макеты страниц легко конфигурируется, чтобы соответствовать потребностям пользователя и могут быть легко изменены, по мере роста компании и ее потребностей. Помимо широкого функционала по управлению вакансиями и кандидатами Oracle Taleo Recruitment также поддерживает связь с внешними контактами, агентствами и поставщиками, которые помогают в поисках кандидатов и закрытия вакансий. И, наконец, интеграция с Outlook, и Internet Explorer позволяет использовать инструменты, которые пользователь использует каждый день.  

 

 

Где используется Oracle Taleo Cloud Service:

  • Ikea
  • dannon
  • unilever
  • Dell
  • ernst
  • google
  • pixar
  • siemens